· · Komentari: 0
ŠOPING

Šta smo najviše KUPOVALI onlajn tokom pandemije? Iznenadićete se šta je BROJ 1

Da li znate šta su ljudi najviše naručivali i kupovali preko interneta u prethodnom periodu?

1627288929_Depositphotos_186971758_l-2015.jpg
Foto: Depozitfoto

Pandemija virusa korona promenila je mnoge naše navike, naročito one potrošačke, pa ne čudi što je onlajn kupovina doživela veliku ekspanziju.

Pročitajte još: Upoznajte Jovanu Arsić, devojku koja brani srpske boje: "Otišla sam sa drugaricom na trening, ušla u čamac, zaljubila se na prvi pogled" (FOTO)

Dostava hrane je broj 1

Zbog nemogućnosti odlaska u restorane i barove, znatno je povećana dostava hrane i pića na kućnu adresu. U jeku pandemije ljudi su najviše mislili na svoje zdravlje, pa je povećana kupovina biljnih preparata za jačanje imuniteta.

Nakit i putovanja
LJudi su iskoristili popuste koje su nudili trgovci nakita, pa su novac ušteđen za godišnji odmor ulagali u skupe dragocenosti.

Nije se moglo neko vreme ni u teretanu, na trčanje ili šetnju, zbog čega su oni koji preferiraju ovakve aktivnosti onlajn kupovali opremu i sprave za vežbanje u kućnim uslovima i na taj način održavali fizičku kondiciju.

Pročitajte još: Sa svima smo umreženi, a uvek SAMI. Zašto je sve manje PRIJATELJA?

Svi su radili od kuće

Budući da su mnogi u prethodnom periodu radili od kuće ili još rade, a deca pratila nastavu onlajn, znatno se povećala kupovina visokotehnoloških uređaja, digitalne opreme i usluga. Povećana je i prodaja luksuznih predmeta, poput satova i nakita.

Kupovali su nameštaj i kućne aparate!

S obzirom na to da smo najviše vremena provodili u svojim domovima, javila se i potreba za uređenjem životnog prostora. Najviše se trošio novac na onlajn kupovinu nameštaja i kućnih aparata. Kupovali su se i alati iz programa "uradi sam", ali ljudi nisu zaboravili ni na ličnu negu. Kako su i frizerski i kozmetički saloni bili zatvoreni, kućna nega je mnogima postala omiljena zabava.

Pročitajte još: URNEBESNO! Kakve su ljubavne savete Jugoslovenke čitale u novinama pre ODLASKA na MORE

Prodaja kompleta za negu, trimera, brijača i kozmetičkih proizvoda naglo je porasla. Bez obzira na to što ljudi nisu mnogo izlazili, želja za dobrim izgledom nije nestala.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU  

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.