· · Komentari: 0
PROBOJ "OPELA"

Nemci kreću u novo osvajanje Japana

Posle preuzimanja od strane grupacije PSA kompanija iz Riselshajma je započela globalnu ofanzivu

MOpel-Combo-Life-504168_1--1-.jpg
Foto:Opel media

Tržište Sad, Kine, EU i Japana je najvažnije za uspeh bilo kog automobilskog brenda. Najbogatija ali ujedno i najprobirljivija mesta za prodaju četvorotočkaša su izazov za svakog ko želi u sam vrh ove branše.Vest da će i "Opel" posle dugog niza godina krenuti u osvajanje Japana nije iznenađenje kada se zna strateški cilj grupacije PSA (Pežo-Sitroen) koja je odnedavno preuzela i nemački "Opel" od "Dženeral motorsa".Proklamovano je tada više važnih ciljeva počevši od elektrifikacije, a "Novostima" je nedavno u Švarcvaldu na prezentaciji 2opel grandland H hibrida2 potvrđeno da će od 2025. godine svi modeli iz Riselshajma imati ili hibridni ili električni motor, do "izvozne ofanzive" s ciljem da "Opel" postane globalni brend.

Tako će sada,kaže se u saopštenju "Opela" prosleđenog "Novostima" biti nastavljena " trenutna izvozna ofanziva povratkom na važno japansko tržište"!.Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju "korsu", koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni "kombo lajf" i "grandland X" kompaktni SUV. Ostali modeli biće lansirani kasnije.

- Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. "Opel" ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u "PACE!" planu. "Opel" postaje globalni brend, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome - rekao je generalni direktor Opela Mihael Lošeler.

U Japanu će "Opel" biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište.

Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama "Pežo", "Sitroen" i "DS" i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini. Lansiranjem brenda "Opel" će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od "Opelove" električne ofanzive: Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će"korsa" takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će "grandland X" biti dostupan i kao plag-in hibrid.

Do 2023. godine "Opelova" dilerska mreža biće zastupljena u preko 80 odsto uvoznog tržišta.

 

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.