· · Komentara: 0
ishrana

Jelo pre treninga? Evo šta i kada treba da se nađe na meniju

Jelo pre treninga ima direktan uticaj na metabolizam i nivo energije.

1623425628_Depositphotos_7361080_s-2019.jpg
Foto: Privatna arhiva

Uravnoteženi obrok pre treninga može da ubrza performanse i ubrza oporavak. Takođe morate biti sigurni da unosite dovoljno proteina, jer oni igraju ključnu ulogu u rastu i popravljanju mišića

Pročitajte još: Koja fizička aktivnost sagoreva najviše kalorija? Zaboravite šetnju i kupite rukavice za BOKS

Šta jesti pre treninga?

Šta jedete jednako je važno kao i kada jedete Telo ima različite prehrambene potrebe u različito doba dana. Za najbolje rezultate treba da planiramo obroke oko treninga. Nacionalna akademija za sportsku medicinu kaže da bi sportisti i svi koji treniraju pre treninga trebalo da se odluče za obrok ili grickalice sa umerenim udelom proteina i sa relativno visokim sadržajem ugljenih hidrata.

U idealnom slučaju, pokušajte da unesete oko 1 gram ugljenih hidrata po kilogramu telesne težine jedan sat pre odlaska na trening.

Međutim, ove smernice se mogu razlikovati od pojedinca do čoveka, u zavisnosti od ciljeva kondicije, trajanja vežbanja, intenziteta treninga i drugih faktora.

Pročitajte još: Ovih pet vežbi treba da rade svi koji sede ispred kompjutera, a naročito oni koje bole kolena

 Uravnoteženi obrok pre treninga takođe treba da donese umerene količine nemasnih proteina. Vlakna i masti mogu da prouzorkuju probavne smetnje tokom treninga, pa je bolje da ih konzumirate kasnije tokom dana.

Ukoliko vežbate uveče, jedite voće, povrće i ostalu hranu bogatu vlaknima najmanje tri do četiri sata pre vežbanja, preporučuje Nacionalna akademija sportske medicine.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.