· · Number of comments: 0

Osetljivi ste na PROMENU VREMENA? Ovih šest saveta mogu vam pomoći da umanjite tegobe

Ako ste meteoropata, ovi saveti mogu vam pomoći da ublažite glavobolje i ostale tegobe

1664356823_foto-unsplash-pexels.png
Foto: Pexels, Unsplash

Glavobolje, mučnina, vrtoglavice, reumatsko bolovi, nesvestice, migrene - ove simptome može da izazove mnoštvo uzroka, ali ukoliko primetite da vam se najčešće javljaju kad se naglo promeni vreme i temperatura - najverovatnije spadate u meteoropate.

Promenljivo vreme i nagle temperaturne razlike posebno su karakteristične u ovom periodu. Pored ovih simptoma, umor, slaba koncentracija, pojačana želja za spavanjem, promene rasploženja, probemi sa nesanicom jedni su od češćih simptoma meteoropatije.

Pročitajte još: Kreće sezona PREHLADA I GRIPA: Ovo su mogući znakovi da vašem telu nedostaje VITAMIN C

I pored toga, možete ublažiti ove tegobe uz pomoć određenih saveta.

1. Tuširanje

Tuširanje toplijom i hladnijom vodom naizmenično, može pomoći. Ovo smenjivanje vode različite temperature može podstaći širenje i skupljanje krvnih sudova.

2. Fizička aktivnost

Fizička aktivnost povećava broj otkucaja srca i poboljšava cirkulaciju. Postarajte se da odvojite vreme za fizičku aktivnost i da vam to postane deo svakodnevne rutine. Šetnje brzim hodom, trčanje ili plivanje mogu vam postati vid rekreacije.

Pročitajte još: Koliko nam VITAMINA B5 potrebno prema uzrastu? Jedan je od važnijih za život čoveka

3. Masaža

Današnji način života uključuje veliki broj sati provedenih u sedećem položaju. Redovne masaže leđa i vrata mogu vas osloboditi bola, ukočenosti i napetosti. Redovne masaže mogu podstići i bolji dotok krvi u mozak.

4. Svež vazduh

Sto više vremena provodite napolju, pogotovo u prirodi i zelenilu. Zeleno i plavetilo umirujuće i okrepljujuće deluje na naš um i telo.

5. Ishrana

Ako ste meteoropata, unosite što više namirnica bogatih magnezijumom - orašaste plodove, pasulj, brokoli, zeleno povrće. Takođe, dobar su izbor namirnice bogate vitaminom B - jaja, mleko, losos, semenke, ostrige...

6. Odmarajte se

Telu je potreban odmor. Odvojite vreme za sebe i aktivnosti koje vam pričinjavaju radost. Poželjno je da u krevet odlazite do 23 časova i da spavate minimum 7 sati.

Bonus video:

 

 

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.