· · Number of comments: 0
ОПРЕЗ

Да ли и ви правите грешку? Ово су ТРИ ЈУТАРЊЕ НАВИКЕ због којих ћете бити уморни током целог дана

Неке јутарње навике могу да утичу на енергију током дана.

1628970805_alarm-clock-1191561_1920.jpg
Фото: Пиксабеј

Не каже се узалуд "по јутру се дан познаје" јер јутарње навике у знатној мери могу да утичу на то како ћемо се осећати током дана.

Вероватно један од најгорих осећаја је пробудити се уморан, без имало енергије за обављање свих радних задатака који вас очекују током дана.

Прочитајте још: Када чујете разлог, решићете се ОВЕ НАВИКЕ ЗАУВЕК: Због чега не треба гледати УВЕЧЕ НА САТ?

Ипак, уместо да одлажете аларм како бисте одспавали "још само пет минута", или да попијете кафу на празан стомак да бисте се брзе разбудили, предлажемо вам да урадите апсолутно супротно.

Управо те навике чине да се осећате уморно током целог дана.

Одлагање аларма

Стручњаци тврде да одлагање аларма није добра идеја, јер стискањем дугмета "snooze", ометате РЕМ фазу спавања. Ако ту фазу спавања стално прекидате, осећаћете се исцрпљено и ненаспавано.

Поред тога, може се и десити да се успавате током одлагања аларма, што доводи до кашњења, неиспуњења радних обавеза и договорених планова, због чега ћете бити мрзовољни и јако нервозни.

Осим што је пожељно да устанете чим аларм зазвони, стручњаци саветују да се свакога дана будите у приближно време, како бисте се будили с лакоћом.

Излежавање у кревету

Тих додатних пет минута склупчаног лежања у кревету неће вам вратити енергију. Напротив, доказано је да буђење у положају фетуса изазива стрес, док га се растезањем можете решити.

Ејми Кади, психолог са Харварда, сматра да би требало да се након буђења одмах растегнете, и то преко целог кревета. На тај начин растегнућете све мишиће, а добићете и самопоуздање за почетак дана, објашњава она.

Ејми такође тврди да су људи који се разбуђују са рукама раширеним у облику слова В изузетно срећни.

Прва јутарња кафа

Иако је многима кафа главно средство за разбуђивање, њено испијање непосредно након буђења може имати супротан учинак.

Кофеин удвостручује вредности хормона стреса и може да доведе до проблема са спавањем, а након неког времена поново ћете се осећати поспано.

Лекари сматрају да је најбоље време за шољу кафе између 9:30 и 11:30, и то након доручка, а никако на празан стомак.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.