· · Коментара: 0
здравље

Додајте ове намирнице приордним пићима и повећајте унос влакана: Оволико нам је потребно на дневном нивоу

Укључивање влакана неопходно је за здраво варење, али истраживања кажу да их не добијамо довољно

1650283248_profimedia-0514479166.jpg
Фото: Профимедиа

Дневне потребе за влакнима крећу се између 21 и 38 грама.

Влакна у оброцима не само да ће да нам омогућити да се осећамо ситима, већ може и директно да помогне у правилном варењу, да подржи здрав микробиом црева, па чак и да одржава здрав ниво шећера у крви

Дакле, који је једноставан начин да повећате дневни унос влакана?

Уколико правите смутије ово је идеалан начин да повећате њихов унос.

Зоб

Постоји велики број различитих облика влакана које можете да укључите у своју исхрану. Некувани зоб је одличан извор влакана бета глукана. Бета глукани су врста влакана која је повезана са низом предности, укључујући здравље црева, срца и имунитета.

Прочитајте још: Прави избор за ЈУТАРЊИ НАПИТАК: Додајте ове састојке чаши воде

Авокадо

Ако жудите за кремастијим смутијем који је пун здравствених предности, окретање авокаду као извору влакана може да буде одличан избор. Авокадо је богат влакнима и  мононезасићеним мастима.

Чиа семенке

Чиа семенке су посебно корисне за повећање количине влакана у вашем смутију без промене укуса. Две кашике чиа семенки садрже осам грама нерастворљивих влакана.

Спанаћ

Спанаћ, који се често налази у зеленим смутијима је моћан додатак вашем напитку. Беби спанаћ је извор влакана који такође има много витамина Б и фитокемикалија.

Прочитајте још: "ВАМПИРСКИ" ЏЕМ ЗА ЗДРАВО СРЦЕ: Ове бобице су пуне ВИТАМИНА Ц, влакана и антиоксиданаса (РЕЦЕПТ)

Бобице

Бобичасто воће је уобичајени додатак смутијима због свог укусног укуса. Само једна шољица боровница или јагода повећаће садржај влакана за четири грама.

БОНУС ВИДЕО

 
Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.