· · Коментара: 0
ПРАВИЛА ИСХРАНЕ

Имате СЛОБОДАН ДАН током дијете? Ево којих пет намирница ће спречити ПРЕЖДЕРАВАЊЕ

Ни преједање током једног слободног дана није право решење за задовољавање апетита и жеља

1611005860_kokice.jpg
Фото: Pixabay

Дијета многима представља озбиљан проблем, посебно уколико се узме у обзир чињеница да многи управо одустају због немогућности да уживају у омиљеној храни, посластицама, грицкалицама. Управо је торазлог због чега све већи број дијета укључује слободан дан, дан када можете јести нешто по свом избору, а да притом нећете упропастити дијету.

Прочитајте још: Да ли МИРИСАЊЕ ХРАНЕ може да ГОЈИ? Ево шта кажу научници

Ипак, морате бити добро промишљени како стварно не би погрешили превише, тачније постоје намирнице које можете јести, а да не упропастите све претходно постигнуто.

Бадеми

Пружају дозу здравих масти и протеина. Садрже 9 важних хранљивих састојака, имају највише влакана, богати су витамином Е и садрже мононезасићене масти које помажу у повећању нивоа ХДЛ.

Пица
Можете направити и своју здраву пицу са поврћем, али уместо теста користите паленту.

Чоколада

Прочитајте још: Чаробни план исхране уз помоћ којег је Клои Кардашиjан успела да смрша чак 20 килограма (ФОТО)

Доказано је да један комад чоколаде дневно побољшава емоционално благостање. И то се не односи само на једење тамне чоколаде или чоколаде са 70% какаоа, већ на било коју чоколаду која вам се свиђа. Све док се држите порције од 150 калорија.

Кокице

Прочитајте још: Најважнија новогодишња одлука: ШЕТАЈТЕ, шетајте и растежите се на 4 начина

Ако тражите јефтину, задовољавајућу и дијеталну храну за ужину, узмите кокице. Три ипо шољице кокица помоћи ће вам да се заситите. Ако желите најздравију опцију, купите зрно и направите сами своје кокице, али избегавајте маслац или само ограничите његову количину.

Прочитајте још: БЕЗ ГЛАДОВАЊА: Скините 5 килограма са чувеном РОТАЦИОНОМ дијетом (КАЛЕНДАР)

Сладолед

Сладолед  који се прави од правог млека уместо павлаке има око 30% мање калорија по оброку. Како бисте контролирали калорије, можете се држати порције од пола шољице и основних укуса.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.