· · Коментара: 0
ГУБИТАК КИЛОГРАМА

5 закона мршављења БЕЗ ТЕРЕТАНЕ

Шетња може бити једина физичка активност која вам је потребна да смршате, наравно, уз контролисани дневни унос калорија.

1634403848_Depositphotos_40844337_S.jpg
Фото: Depositphotos

Ходање је широко доступан и једноставан начин да изгубите велики број килограма, нарочито ако вас стил живота држи “окованима” за сто и аутомобил.

Пешачите три пута дневно по 20 минута

Пешачите ли сваки дан три пута по 20 минута, то ће вам помоћи да досегнете жељени број корака и да смршате. Истраживање Универзитета  Џорџ Вашингтон установило је да су људи који су ходали 15 минута после сваког оброка имали бољу равнотежу шећера у крви. То значи да вас ходање после ручка може спасити од уобичајене поподневне летаргије после јела и жеље за слатким.

Прочитајте још: Откријте НАЈМОЋНИЈУ особину коју поседујете: Да ли сте прво уочили ТИГРА или ДРВЕЋЕ?

Ходајте узбрдо три пута недељно

Ходање узбрдо, што укључује и ходање степеницама, помаже у изградњи мишића, што пак убрзава метаболизам. На тај начин сагорећете више калорија чак и када седите за радним столом.

Почните тако да три пута недељно рутини ходања додате интервале ходања узбрдо па постепено повећавајте.

Прочитајте још: Да ли знате које је било крштено име Николе Тесле?

Примењујте интервале брзог ходања

Ходајте тако да радите једноминутне интервале у којима ћете убрзати ритам ходања и тако ћете повећати број откуцаја срца и сагорети више калорија. Након што инкорпорирате једноминутне интервале у вашу рутину ходања, постепено почните повећавати ритам и трајање интервала.

Док ходате брже, машите рукама. Померање руку помоћи ће вам да сагорите више калорија и да оснажите рамена и предео стомака.

Прочитајте још: Две ВЕЖБЕ дисања због којих ћете рећи НЕ цигарама

Сваком пешачењу додајте вежбе

Мршављење ходањем не подразумева само ходање. Правите паузе у којима ћете направити 15 до 20 чучњева, склекове ослањајући се на клупу или радите дубоке искораке.

Све те вежбе убрзавају откуцаје срца, помажу у изградњи мишића и у томе да вам ходање не постане досадно.

Идите дужим путем

Увођењем већег броја корака у ваше свакодневне активности, паркирање даље од посла или куће, коришћење степеница уместо лифта и слично, олакшаћете досезање бројке од 15.000 корака дневно и мршављење.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.