· · Коментара: 0
тренинг

Да ли вам се дешава да сте поспани након тренинга? Пазите на унос течности

Нормално је да се ваши мишиц́и осец́ају уморно након тренинга, али, да ли док пресвлачите одец́у у теретани само желите да легнете и заспите?

1656521962_exercise-86200_1280.jpg
Фото: пиxабаy

Осец́ати се поспано након тренинга није само незгодно, вец́ је и потенцијално знак да не третирате своје тело онако како би требало.

Зашто смо поспани након вежбања?

1. Не спавате довољно

Ахх, слатки сан. Волимо да спавамо, али вец́ина нас не спава довољно и то је проблем. Поред очигледног умора који је узрокован недостатком сна, недовољно спавања такође може негативно утицати на друге делове вашег живота и здравља, укључујуц́и успоравање метаболизма. Наш метаболизам је оно што одржава функционисање свих наших ц́елија. То значи да ваше срце, ваш мозак, ваш проток крви, ваши органи—сви се ослањају на ваше метаболичко функционисање да би вас одржали у животу, а један од главних фактора начина живота који је дубоко везан за ваше метаболичко функционисање је сан.

Прочитајте још: Које је идеално време за ВЕЖБАЊЕ? Ипак је важно и када тренирамо

Недостатак сна има дубок утицај на унутрашње метаболичке процесе вашег тела, а смањење сна може пореметити ваше хормоне и повец́ати апетит.

2. Дехидрирани сте

Знамо колико је важно пити воду. Али ако вежбате и након тога се осец́ате изузетно уморно, можда не пијете довољно. Мала студија из 2012. године, објављена у Јоурнал оф Нутритион, тестирала је расположење, концентрацију и менталне вештине код 25 жена које су или добиле довољно течности да остану оптимално хидриране или су биле доведене у стање благе дехидрације. Истраживачи су открили да дехидрација изазива симптоме главобоље, губитак фокуса, осец́ај умора и лоше расположење како у мировању тако и током вежбања.

3. Не једете праву храну

Храна је гориво које помаже вашем телу да претвори масти и шец́ер у енергију. Ако своје тело „напајате“ прерађеном храном вероватно се нец́ете осец́ати сјајно након вежбања, јер одузимате свом телу енергију која долази из конзумирање правих ствари.

Прочитајте још: Јога позе које смањују ПРИТИСАК и блокаду СИНУСА! Помозите себи на природан начин (ФОТО)

Имајте на уму да могу постојати и други медицински узроци замора након тренинга. Ако сумњате да је нешто друго осим горе наведених разлога кривац за вашу поспаност, обратите се свом лекару.

БОНУС ВИДЕО

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.