· · Коментара: 0

ИДЕАЛНО! Вежбе које можете да радите док сте у кревету, а ПРОДРМАЋЕ вам цело тело!

Било да вам је потребно да се опустите ноћу или да уживате током дана, пиџама је савршени партнер за једноставна истезања.

1632906430_window-gf22c51ec5_1920.jpg
ФОТО: pixabay

Представљамо вам две серије јога истезања, једну коју можете да радите док се будите, а другу док идете на спавање. 

Прочитајте још: Вежбе за јаке и здраве кукове

Јога позе за буђење

1. Дисање из стомака

Лезите лицем према горе на леђа и посматрајте свој природни дах неколико рунди. Затим на издисају увуците трбушне мишиће унутра и горе што је могуће чвршће док притискате доњи део леђа у кревет. Држите стомак овако 10 удисаја. Након десетог удаха, дубоко удахните док отпуштате трбушне мишиће и дозволите да се природни замах у доњем делу леђа врати. Издахните и поновите још три пута.

2. Отворите кукове

 Лежећи на леђима, издахните и привуците десну ногу до груди. Следећих три до пет удисаја нежно ротирајте колено у једном, а затим у другом смеру, осећајући како су кукови отворени. Издишући, увуците десно колено у груди што јаче можете; задржите пет удисаја. Затим померите десно колено према десном пазуху што је могуће чвршће и задржите још пет удисаја. Отпустите и промените страну.

3. Савијање

Седећи у кревету са ногама испруженим испред себе и заједно, дубоко удахните и испружите руке изнад главе. Издахните и отпустите потиљак и сву напетост у вилици, преклопите ноге и задржите пет удисаја. Док удишете, лагано подигните труп од ногу и са сваким издисајем се спустите дубље.

Јога поза пре одласка на спавање

1. Ноге уз зид

Одмакните јастуке од узглавља и седите што је могуће ближе узглављу (или зиду), са стопалима окренутим према узглављу. Померите ноге уз узглавље тако да вам репна кост буде што ближе узглављу (или зиду), а ноге испружене равно уз зид. Опустите се у кревет, држећи руке са стране. Фокусирајте се на дубоко дисање при сваком удисају и издисају. Останите овако до пет минута.

2. Лежећи завртањ

Лезите лицем према горе у кревет и спустите колена у груди. Полако их испустите удесно, притиском десне руке на колена и пружањем леве руке у страну у висини рамена. Погледајте лево и задржите неколико удисаја. Промените страну и поновите.

3. Поза лептира

Лежећи у кревету, додирните табане и дозволите да се колена отворе једно од другог. Фокусирајте се на дисање три до пет минута док држите ову позу.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.