· · Number of comments: 0

Немате времена за тренинг? Можете да да радите вежбе за трбушњаке чак и без напуштања стола

Ретко који посао данас не подразумева седење. Некада седење није ни везано само за посао који обављамо, већ ћемо и код куће имати ту склоност да седнемо. На крају дана схватамо да проводимо много времена седећи

1670143135_shutterstock_566486719.jpg
Фото: Схуттерстоцк

Поред здравствених тегоба које може да узрокује, то такође може да значи да имате мање времена да се посветите вежбању. Мали број нас обрац́а пажњу на држање када је у питању седење за столом, посебно када смо фокусирани на оно што је на екрану испред нас. Ово онда доводи до напрезања врата, нелагодности у доњем делу леђа и болова у куковима. Међутим, да ли сте знали да можете да радите и једно и друго — да вежбате и да се фокусирате на правилно држање, тако што ц́ете да радите вежбе за трбушњаке док седите за столом? Без обзира да ли радите у канцеларији или код куц́е, ове вежбе је могуће извести и без напуштања стола.

Прочитајте још: Трчање или ходање: Која кардиоваскуларна вежба је боља?

Испробајте вежбе за трбушњаке за столом

Увлачење ногу је одлична вежба коју можете да урадите без напуштања стола и укључује рад на мишићима глутеуса и куковима. Почните тако што ц́ете седети и ухватити стране столице рукама, а затим испружите ноге испред себе. Нагните се мало уназад, ангажујте леђа и подигните колена према себи док приближавате горњи део тела коленима. Задржите неколико секунди пре него што се вратите у позицију у којој сте почели. Можете да урадите око 20 понављања.

Још једна врло једноставна вежба коју можете да урадите за столом зове се усисавање. Нико нец́е ни приметити да ово радите јер је изузетно суптилла. Само седите усправно и затегните мишиц́е стомака док привлачите пупак према кичми. Задржите ову позу око минут, отпустите неколико секунди, пре него што то урадите поново, пише Тхе Лист.

Прочитајте још: Једноставна јога вежба која повећава сигурност: Свако може да је уради код куће

Бочни мишићи

Следећа вежба подразумева окретање струка у седењу. Почните са равним положајем седења на столици. Увуците и затегните стомак. Док пазите да вам ноге остану окренуте напред, ротирајте се с једне на другу страну, користец́и струк. Можете да урадите око пет понављања на обе стране.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ


 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.