· · Number of comments: 0

Ових ствари би требало да се придржавате: 4 најважнија савета за тренинг по врућини

Савети којих би се требало придржавати уколико тренирате по врућини

1659530288_gabin-vallet-vJf3t75gYtI-unsplash.jpg
Фото: Унспласх

Уколико спадате у ону групу људи која не прескаче тренинг без обзира на температуру напољу, јако је битно да се придржавате стучних савета које је за Она.рс дао фитнес инструктор Никола Кргић

Ако планирате да тренирате напољу за време тропског таласа, битно је да то радите у раним јутарњим часовама или касно увече - каже Кргић.

- Ипак, ако тренирате касно увече, немојте заборавити да то може негативно утицати на квалитет вашег сна. Устаните раније и искористите јутарњу хладовину за тренинг, а период између 10 и 17 сати проведите у хладовини.

Фитнес инструктор дао је и неке смернице које вам могу помоћи уколико планирате тренинг по високим температурама.

Носите светлу спортску одећу

Тамна одећа апсорбује топлоту, па ћете имати осећај да је топлије него што јесте. За тренинг изаберите ведрије боје. Осим што ће вам бити пријатније, када ћете носити шаренило ако не лети?

Користите крему за сунчање

Овај корак је јако битан, посебо за особе које имају светлији тен. Такође, ако као тренинг бирате џогирање, обавезно ставите крему за сунчање, да вас сунце не би преварило.

Фото: Пеxелс

Хидратација

Током сваког тренига се губи доста течности. Лети је то дупло више. Препоручује се да пијете 300 милилитара воде на сваких 20 минута. Покушајте да се придржавате овога, јер уколико нисте довољно хидрирани, велике су шансе да због врућине доживите топлотни удар.

Прочитајте још: Овај фактор највише утиче на навике вежбања: Важан део дневне рутине

Једите пре тренинга

Било који оброк пре тренинга је неопхода. Вежбањем улажете велики напор, тако да је вашем телу потребна снага и енергија. Предлог за то шта бисте могли да једете пре тренинга лети је лубеница. Ово воће је одличан избор пре него што се изложите физичким напорима и то из три разлога. Први је зато што садржи 90% воде, други зато што има довољно шећера и трећи јер садржи амино-киселину цитрулин.

Поред свега овога, фитнес инструктор подсећа да ће топлота сигурно утицати на ваше преформансе на тренингу, али утицај на то имају и намирнице које будете појели пре него што одете на тренинг.

-Конзумирајте свеже поврће, уз додатак протеина, као и свеже воће - саветује инструктор Кргић.

БОНУС ВИДЕО:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.