· · Number of comments: 0

Ovih stvari bi trebalo da se pridržavate: 4 najvažnija saveta za trening po vrućini

Saveti kojih bi se trebalo pridržavati ukoliko trenirate po vrućini

1659530288_gabin-vallet-vJf3t75gYtI-unsplash.jpg
Foto: Unsplash

Ukoliko spadate u onu grupu ljudi koja ne preskače trening bez obzira na temperaturu napolju, jako je bitno da se pridržavate stučnih saveta koje je za Ona.rs dao fitnes instruktor Nikola Krgić

Ako planirate da trenirate napolju za vreme tropskog talasa, bitno je da to radite u ranim jutarnjim časovama ili kasno uveče - kaže Krgić.

- Ipak, ako trenirate kasno uveče, nemojte zaboraviti da to može negativno uticati na kvalitet vašeg sna. Ustanite ranije i iskoristite jutarnju hladovinu za trening, a period između 10 i 17 sati provedite u hladovini.

Fitnes instruktor dao je i neke smernice koje vam mogu pomoći ukoliko planirate trening po visokim temperaturama.

Nosite svetlu sportsku odeću

Tamna odeća apsorbuje toplotu, pa ćete imati osećaj da je toplije nego što jeste. Za trening izaberite vedrije boje. Osim što će vam biti prijatnije, kada ćete nositi šarenilo ako ne leti?

Koristite kremu za sunčanje

Ovaj korak je jako bitan, posebo za osobe koje imaju svetliji ten. Takođe, ako kao trening birate džogiranje, obavezno stavite kremu za sunčanje, da vas sunce ne bi prevarilo.

Foto: Pexels

Hidratacija

Tokom svakog treniga se gubi dosta tečnosti. Leti je to duplo više. Preporučuje se da pijete 300 mililitara vode na svakih 20 minuta. Pokušajte da se pridržavate ovoga, jer ukoliko niste dovoljno hidrirani, velike su šanse da zbog vrućine doživite toplotni udar.

Pročitajte još: Ovaj faktor najviše utiče na navike vežbanja: Važan deo dnevne rutine

Jedite pre treninga

Bilo koji obrok pre treninga je neophoda. Vežbanjem ulažete veliki napor, tako da je vašem telu potrebna snaga i energija. Predlog za to šta biste mogli da jedete pre treninga leti je lubenica. Ovo voće je odličan izbor pre nego što se izložite fizičkim naporima i to iz tri razloga. Prvi je zato što sadrži 90% vode, drugi zato što ima dovoljno šećera i treći jer sadrži amino-kiselinu citrulin.

Pored svega ovoga, fitnes instruktor podseća da će toplota sigurno uticati na vaše preformanse na treningu, ali uticaj na to imaju i namirnice koje budete pojeli pre nego što odete na trening.

-Konzumirajte sveže povrće, uz dodatak proteina, kao i sveže voće - savetuje instruktor Krgić.

BONUS VIDEO:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.