· · Коментара: 1
доказано

ВЕЖБЕ ЗА ПОДИЗАЊЕ РАСПОЛОЖЕЊА: Испробајте ове брзе и једноставне вежбе у удобности вашег дома! (ВИДЕО)

Кад сте лоше расположени, давање приоритета вежбању може вам помоћи управо у савладавању тог осећања. Вежбање вам може помоћи да се ослободите лоше енергије и да будете оптимистичнији. Истраживачи су открили да физичка активност заправо може променити начин на који наш мозак функционише те смањује депресију и тескобу.

1647962584_woman-g33ff45525_640.jpg
Фото: Пиксабеј

Осећај смањене мотивације, туге или чак и облика лењости изазване депресијом могу се излечити уз само пар вежби које можете обавити код куће . Ове вежбе комбинују положаје, вежбе дисања и технике опуштања, а све у циљу да се осећамо боље и физички и ментално. 

Прочитајте још: Припремите НОГЕ за кратке летње хаљине: Свако вече пре одласка у кревет урадите ове ЧЕТИРИ ВЕЖБЕ (ВИДЕО)

Следећих пет вежби које смо вам припремили имају потенцијал да вам поправе расположење и повећавају мотивацију према физичкој и и менталној снази:

Поза детета

Ова поза делује умирујуће на тело. Поза отвара торзо и лакше можемо да користимо технике дисања. Ово је и популарна поза за одмор у свим праксама јоге.

Пас окренут ка доле

Пас окренут према доле служи као обрнута поза која утиче доста утиче на притисак, што директно утиче на расположење и емоције. Немојте заборавити држати тежину у ногама и савијати колена ако вам се тетиве колена не испруже.

Мост

Поза проширења грудног коша отвара срце и сходно томе нам доноси боље расположење. У пози моста лезите равно са савијеним коленима док подижете кукове према горе. То омогућује вашим грудима да се шире из свог увученог положаја. Овиме се ствара осећај самопоуздања у вашем уму и задржавајући осећај туге се ослобађа!

Положај "мртваца":

Ово је поза опуштања. То је последња поза на крају готово сваког тренинга јоге. Требало би провести 5 до 10 минута лежећи у овој пози за бољи ефекат и подизање расположења. 

Стој на глави

Стој на глави је намењен за мало напредније вежбаче. Може помоћи у борби против депресије стварајући позитиван учинак на емоционални центар у мозгу. Ова поза помаже у смањењу производње кортизола, који је познат као хормон стреса. Поза такође даје енергију  јер користи бројне делове тела: рамена, главу, тетиве колена, карлицу и абдомен. 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.