· · Komentara: 0
mršavljenje

Šest zanimljivih saveta koji vam mogu pomoći da izgubite masnoću sa stomaka

Ovih saveta se, uglavnom, pridržavaju dijabetičari, a mogu biti izuzetno korisni za sve

1648835288_breakfast-gb13b74dc3_1280.jpg
Foto: Pixabay

Ravan stomak obično je kombinacija više faktora: pravilne ishrane, fizičke aktivnosti i zdravih navuka. Salo na stomaku može povećati rizik od razvoja drugih bolesti, kao što su kardiovaskularne, pa je sužavanje obima struka i stvar dobrog zdravlja.

Leto se bliži, a ovih 10 navika mogu vam pomoći da se osetite mnogo lakđe i vitkije.

1. Ubacite vlakna u doručak

Vlakna nas čine sitim i znatno doprinose normalnom funkcionisanju našeg digestivnog trakta. Vlakna će vam pomoći ukoliko imate gasove i nadimanje u stomaku. Zato bi bilo poželjno da dodate vlakna svom doručku. Na primer, možete u jogurt dodati kašiku čija semenki i 13g iseckanih jagoda. Osim toga možete dodati šoljicu ovsenih pahuljica ili kašiku mlevenog lanenog semena.

Pročitajte još: Simptomi koji mogu ukazivati da vašem organizmu NEDOSTAJE JOD

2. Sedite na ivici stolice

Sedenje na ivice stolice aktiviraće vaše trbušnjake i pomoći da imate dobro držanje.

3. Jedite više ribe

Ribe bogate omega-3 masnim kiselinama, posebno losos, osim što štite vaše srce i krvne sudove mogu pomoći u bržem skidanju sala sa stomaka. Omega-3 masne kiseline podstiču metabolizam, dok istovremeno daju osećaj sitosti. Uvrstite ribu u vaš meni - nećete osećati glad, a možete doprineti dosta svom zdravlju.

4. Jedite bademe za užinu i koristite ekstra devičansko maslinovo ulje 

Ove namirnice bogate su zdravim mastima. Biće sjajan izbor ukoliko želite da ostanete u fit formi, a da ne ossećate glad.

5. Smanjite so

Studija koju su sproveli američki nutricionisti pokazala je neverovatnu činjenicu da 75% ljudi pati od hronične dehidratacije. Verovatno ste čuli da treba smanjiti unos namirnica sa visokim sadržajem natrijuma i soli. Veće količine natrijuma izazivaju jači osećaj žeđi koju osećate. Preporučuje se da dnevni unos natrijuma bude ispod 2 000mg, a umesto soli možete koristiti limun i druge začine.

Pročitajte još: Očistite organizam: Napravite pravi DETOKS napitak od samo četiri sastojka

6. Jedite 20 minuta

Brzo gutanje hrane povećava šanse za nadimanje zato što se tako unosi više vazduha u sistem organa za varenje. Preporučuje se sporije žvakanje i gutanje hrane, sa razmakom od 3 do 4 sata između obroka. Neredovna ishrana, preskakanje obroka, gladovanje i slično mogu znatno poremetiti vaš metabolizam i dovesti do drugih problema, poput insulinske rezistencije.

Bonus video:

 

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUK

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.