· · Коментара: 0
мршављење

Шест занимљивих савета који вам могу помоћи да изгубите масноћу са стомака

Ових савета се, углавном, придржавају дијабетичари, а могу бити изузетно корисни за све

1648835288_breakfast-gb13b74dc3_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

Раван стомак обично је комбинација више фактора: правилне исхране, физичке активности и здравих навука. Сало на стомаку може повећати ризик од развоја других болести, као што су кардиоваскуларне, па је сужавање обима струка и ствар доброг здравља.

Лето се ближи, а ових 10 навика могу вам помоћи да се осетите много лакђе и виткије.

1. Убаците влакна у доручак

Влакна нас чине ситим и знатно доприносе нормалном функционисању нашег дигестивног тракта. Влакна ће вам помоћи уколико имате гасове и надимање у стомаку. Зато би било пожељно да додате влакна свом доручку. На пример, можете у јогурт додати кашику чија семенки и 13г исецканих јагода. Осим тога можете додати шољицу овсених пахуљица или кашику млевеног ланеног семена.

Прочитајте још: Симптоми који могу указивати да вашем организму НЕДОСТАЈЕ ЈОД

2. Седите на ивици столице

Седење на ивице столице активираће ваше трбушњаке и помоћи да имате добро држање.

3. Једите више рибе

Рибе богате омега-3 масним киселинама, посебно лосос, осим што штите ваше срце и крвне судове могу помоћи у бржем скидању сала са стомака. Омега-3 масне киселине подстичу метаболизам, док истовремено дају осећај ситости. Уврстите рибу у ваш мени - нећете осећати глад, а можете допринети доста свом здрављу.

4. Једите бадеме за ужину и користите екстра девичанско маслиново уље 

Ове намирнице богате су здравим мастима. Биће сјајан избор уколико желите да останете у фит форми, а да не оссећате глад.

5. Смањите со

Студија коју су спровели амерички нутриционисти показала је невероватну чињеницу да 75% људи пати од хроничне дехидратације. Вероватно сте чули да треба смањити унос намирница са високим садржајем натријума и соли. Веће количине натријума изазивају јачи осећај жеђи коју осећате. Препоручује се да дневни унос натријума буде испод 2 000мг, а уместо соли можете користити лимун и друге зачине.

Прочитајте још: Очистите организам: Направите прави ДЕТОКС напитак од само четири састојка

6. Једите 20 минута

Брзо гутање хране повећава шансе за надимање зато што се тако уноси више ваздуха у систем органа за варење. Препоручује се спорије жвакање и гутање хране, са размаком од 3 до 4 сата између оброка. Нередовна исхрана, прескакање оброка, гладовање и слично могу знатно пореметити ваш метаболизам и довести до других проблема, попут инсулинске резистенције.

Бонус видео:

 

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУК

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.