· · Коментара: 0
САВЕТИ

Да ли сте знали која је идеална ПАУЗА између оброка и тренинга?

Ово је опште правило које морате испоштовати.

1606298048_Depositphotos_58859421_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Ако пребрзо почнете да вежбате након оброка, осећаћете надутост, грчеве и мучнину. А ако сачекате предуго, нећете имати енергију која вам је потребна за ефикасно вежбање.

Према мишљењу Лауре Харел, докторке са клинике Мејо, опште правило је да сачекате са вежбањем три до четири сата након оброка и један до два сата након ужине.

Прочитајте још: Ово су разлози због којих су хладни дани идеални за трчање

Лагано вежбање након јела, попут ходања је прихватљиво, али за интензивније вежбе, телу треба времена да свари претходно поједену храну.

Дајући телу време потребо да свари храну пре вежбање, омогућићете му да ефикасно користи гориво из те хране

Такође, даћете желуцу време да испразни садржај и тако ћете смањити шансе за појаву мучнине, горушице и других непријатних проблема које вас могу дочекати на тренингу.

Прочитајте још: ЗАТЕГНИТЕ СТОМАК: Не одлажите вежбање, наш тренер Марија је поново ту за вас (ВИДЕО)

Фото: Депозит

- Сви храну подносимо другачије, тако да нема истих смерница колико дуго би требало да чекате након оброка како бисте започели са тренингом. Фактори попут дужине и интензитета тренинга, као и врста и количина хране коју једете, такође имају важну улогу - каже докторка.

Будите опрезни око времена и врсте хране пре интензивнијег тренинга!

Прочитајте још: Ове намирнице је најбоље уносити пред тренинг

- Не заборавите на хидратацију. Попијте најмање две до три шоље воде у периоду од два до три сата пре вежбања. Будите посебно пажљиви у вези са хидратацијом пре тренинга, а посебно ако планирате интензивнији тренинг. Такође, хидрирајте се редовно и током тренинга - истиче докторка Лаура.

Интензивнији тренинзи захтевају више хидратације!

Она саветује да се нешто поједе пре јутарњег тренинга, како бисмо добили енергију и извукли максимум из ње. Најбоље је јести 30-60 минута пре тренинга, све док је та храна умерена. Лаке намирнице попут банане, воћа нарезаног на кришке, сувог грожђа, интегралних плочица су одлично решење. Али ако волите да вежбате и на гладан стомак, и то је у реду, међутим, у том случају ваш тренинг неће бити толико ефикасан.

Прочитајте још: Како да вежбањем победите БОЛ У ЗГЛОБОВИМА: Имамо неколико савета

- Људи се генерално осећају боље и лакше тренирају ако су се пре тога "напунили" потребном енергијом - закључује докторка.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ-

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.