· · Коментара: 0
ВЕЖБАЈТЕ СА МАРИЈОМ

Данас радимо тренинг за глутеус: Потребни су вам само трака и добро расположење!

Сваког викенда на Магазину Новости вежбајте са нашим професионалним тренером Маријом Стојановић и започните дан на најбољи начин.

1608374069_132027948_179329553888022_4170347566800752925_n.jpg
Фото: Приватна архива

Данас вам је од опреме потребна само трака и добро расположење. Радимо тренинг за глутеус.

1. Чучањ

Направите чучањ, а затим када сте у горњем положају идете ногом у страну (као на снимку). Прво једном, па другом ногом, 20 понављања. Важно је да се тело не љуља када нога иде у страну. Потрудите се да што вше будете у балансу.

2. Ходање у страну

Спуштате траку на глежњеве и ходате у страну. Колена су мало савијена. Све време пазите да имате размак између ногу, све време треба да постоји напор. Стомак је стегнут, а задњица је затегнута. Радите 3 пута по 20 корака.

Прочитајте још: Потребан је само 21 минут: Ове суботе радимо ХИИТ ТРЕНИНГ са тренером Маријом (ВИДЕО)

3. вежба

На лактовима сте. Једном ногом правите полукруг, а након тога другом. Нога је све време затегута, трудите се да је што више горе и иде што даље у страну. Радите 15 понављања једном, а након тога 15 понављања другом ногом. Ко жели може да стави траку, како би имао веће оптерећење.

4.  Абдукција ногама

У чучњу сте, радите абдукцију ногама, подижете се и тада стегнете мишиће глутеуса. Пазите да колена не прелазе прсте. Радите што шире у страну. Поновите вежбу у 3 круга по 20 понављања.

5. вежба

На шакама сте и коленима, трака је мало изнад колена. Карлица је мало увучена, а леђа су у неутралној позицији. Радите два пута избацивање једне ноге у страну, а онда поновите другом ногом. Стомак је све време стегнут и пазите на баланс. Радите наизменично ногама 3 серије по 20 понављања. Шаке су испод рамена.

Прочитајте још: ТРЕНИРАЈТЕ НОГЕ, али и ПОЗИТИВНУ ЕНЕРГИЈУ: Са нашим тренером Маријом данас радимо управо ове вежбе (ВИДЕО)

6.  Глуте бридге

Радите мост, ногама идете у страну и враћате се. Битно је да када идете у страну кукови све време буду затегнути. Радите 3 серије по 20 понављања. Стомак је стегнут, а када сте у горњем положају стегните и задњицу.

Уживајте у данашњем тренингу.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.