· · Коментара: 0
САВЕТ

Ову ХРАНУ треба избегавати за ДОРУЧАК, а ево и због чега

Многе намирнице са овог списка најчешће се једу за доручак, иако не би требало.

1631609222_breakfast-hotel-1921530_1920.jpg
фото: Пиксабеј

Сви смо чули за фразу која почиње са: "Доручак поједи сам", а даље гласи: "Ручак подели с пријатељем, а вечеру дај непријатељу". Стога је јасно да је управо доручак најважнији оброк током дана, па га због тога  не треба прескакати.

Међутим, јако је важно шта ћемо прво унети у организам кад се пробудимо.

Прочитајте још: Три намирнице које НИКАКО не треба јести пре 10 САТИ, јер утичу на линију

Иако многи једу каше, пецива, воћни јогурт и сличне ствари за доручак из разлога што је то практично решење, ове намирнице ипак нису добар избор за први оброк.

Веома је важно да доручак буде избалансиран и да садржи протеине и сложене угљене хидрате, а не масти и шећер, који садрже пецива, воћни јигурти, и сл.

Пециво

Пециво садржи енергију која брзо уђе у крвоток, па се исто тако брзо и потроши. Поред тога има веома мало нутритивних вредности, а много "празних" калорија. Састојци у пекарским производима нагло ће подићи ниво шећера у организму, што ће довести до пада енергије у току радног дана. Стога, уместо пецива за доручак изаберите хлеб од целог зрна.

Мусли или овсена каша

Оваква "минут" јела спадају међу најпопуларнији избор за доручак, што је и разумљиво. Међутим, мусли и овсене каше често су препуне празних калорија и шећера, попут пецива. Такође, многи произвођачи додају у ове производе глукозно-фруктозни сируп, што је знатно лошија опција од белог шећера. Уколико их конзумирате, замените их с оним од целог зрна.

фото: Пиксабеј

Палачинке

Брашно од којих се праве палачинке садржи једноставне угљене хидрате који изазивају нагли раст и пад инсулина. Стога, уместо стандардних "белих" палачинки направите оне од хељдиног или бадемовог брашна, с додатком воћа и меда.

Крофне

Ма колико укусно звучало, крофне за доручак су веома лоша идеја јер су препуне шећера и масти, и више ће вам нанети штете него што ће вас усрећити. Ако вам се тражи мешто слатко за доручак, прави избор су бабане - преслатке, а здраве. Можете намазати кришку двопека биљним путером, и преко поређати колутове банане.

фото: Пиксабеј

Воћни јогурт

Индустријски воћни јогурти су препуни масти и шећера и немају много хранљивих састојака. Зато радије направите сами смути код куће од обичног јогурта, банане и другог сезонског воћа које волите. У овај микс можете убацити и неколико кашика овсених пахуљица.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.