· · Number of comments: 0
бенефити пливања

У сусрет лету: Ево зашто треба да ПЛИВАТЕ ВИШЕ НЕГО ИКАДА - јачајте тело и споља и изнутра!

Пливање је одличан начин за рад мишића целог тела и кардиоваскуларног система. Сат времена пливања сагорева скоро исту количину калорија као и трчање, без икаквог утицаја на ваше кости и зглобове

1654616876_woman-g766b43afd_640.jpg
Пиксабеј

Постоји заиста низ предности које можете добити редовним пливањем. Сазнајте све предности пливања и како да укључите пливање у своју рутину.

Прочитајте још: ЈАПАНСКА МЕТОДА за мршављење: Све што вам је потребно је ПЕШКИР (ФОТО)

Ово су предности редовног пливања: 

1. Ради вам цело тело

Једна од највећих предности пливања је та што вам заиста ради цело тело, од главе до пете. Пливање такође:

  • повећава број откуцаја срца без стреса за тело
  • тонира мишиће
  • гради снагу
  • гради издржљивост

2. Ради и на вашој унутрашњости

Док ваши мишићи добро вежбају, ваш кардиоваскуларни систем такође. Пливање ојачава ваше срце и плућа. Пливање је толико добро за вас да истраживачи тврде да може чак смањити ризик од смрти. У поређењу са неактивним људима, пливачи имају упола мањи ризик од смрти. Неке друге студије су показале да пливање може помоћи да нивелише ниво шећера у крви. 

3. Погодно је за особе са повредама, артритисом и другим стањима

Пливање помаже код артритиса, повреда, инвалидности, итд. Пливање може чак помоћи у смањењу бола или побољшању опоравка од повреде. Једна студија је показала да су људи са остеоартритисом пријавили значајно смањење болова у зглобовима и укочености, и искусили мање физичко ограничење након бављења активностима попут пливања и вожње бицикла.

4. Погодно за особе са астмом

Пливање је одлична активност за особе које имају астму. И не само то, већ и вежбе дисања повезане са спортом, попут задржавања даха, може помоћи и повећати капацитет плућа и добијате контролу над дисањем. Међутим, ово се највише односи на пливање у мору, а не у базену.

5. Сагорева калорије 

Пливање је ефикасан начин сагоревања калорија. Особа сагорева приближно 420 калорија на сат док плива у круговима ниским или умереним темпом. Може се сагорети и до 715 калорија на сат пливајући снажнијим темпом. Такође, ослобађају се токсини из вашег тела, услед знојења и физичке активности. 

6. Побољшава ваш сан

Пливање може имати моћ да вам помогне да боље спавате ноћу. Код старијих особа са несаницом, учесници су пријавили повећање квалитета живота и сна након редовног аеробног вежбања. Пливање је доступно широком спектру људи који имају неке физичке проблеме,  који друге вежбе, попут трчања, чине мање привлачним. То може учинити пливање добрим избором за старије одрасле особе које желе да побољшају сан.

7. Безбедно и током трудноће

Труднице и њихове бебе такође могу имати неке дивне бенефиције од пливања.  Може заштитити бебе од врсте неуролошког проблема који се зове хипоксија-исхемија, али је потребно више истраживања. Осим потенцијалне користи за дете, пливање је активност која се може обављати у сва три триместра током трудноће. Имајте на уму да док се пливање генерално сматра безбедним током трудноће, неке жене могу имати ограничења активности због компликација у трудноћи. Разговарајте са својим лекаром пре него што започнете нове програме вежбања током трудноће, а ако имате компликације, распитајте се о активностима које су безбедне.

8. Приступачно је 

Пливање такође може бити приступачна опција за вежбање у поређењу са неким другим опцијама. Многи базени нуде разумне цене за чланарину. Такође, ако сте љубитељ реке, језера и природних купалишта, можете бесплатно пливати сваки дан. Уколико идете на море, трудите се да пливате што више у току дана, уместо да се сунчате, како би искористили све здравствене благодети које вам морска вода пружа, а у води такође можете тамнети! 

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.