· · Number of comments: 0

Откривамо 5 начина како да пијете више воде дневно

5 савета за већи унос воде у току дана

1660204224_engin-akyurt-PCpoG06fcUI-unsplash.jpg
Фото: Пеxелс

Људско тело сачињено је од 75% воде, те није ни чудо да нам је она јако потребна. Вероватно сте пуно пута чули да је решење за неки ваш мањи здравстевни проблем, било да је у питању сува кожа или грчеви у ногама ништа друго него вода. "Мораш да пијеш више воде" одговор је на већину питања везано за здравље. Одговор је тачан. Вода хидрира нашу кожу и организам, а хидратација је битна за оптимално здравље.

Препоручени унос воде дневно је 2л, а уколико не попијете толико ви вам откривамо пар трикова којима можете да поправите ту лошу навику.

 1. Носите флашу воде са собом

Увек са собом понесите флашицу воде, тако ћете највероватније пити више воде. Уколико имате флашицу са собом ус вако доба дана, то ће вас подсетити да је можда време да попијете воду, без обзира да ли у том тренутку можда нисте били ни претерано жедни.

2. Поставите аларме

Аларми су одлична идеја за љуе који су запослени или у обавезама цео дан, где врло лако може да се деси да забораве на хидратацију. Уколико поштујете аларме које сте навили они ће допринети и ставрању навике. Покушајте 2 недеље да попијете воду сваки пут када вам зазвони аалрм, већ 3. недеље ће вам организам сам тражити чашу воде у навијено време аларма.

3. Додајте укус води

Фото: Унспласх

Ако више волите пића са укусом, додајте у воду свеже воће или поврће попут лимуна, краставца или менте. Ово ће води дати освежавајућу арому, а уједно ће бити и детокс за ваше тело.

4. Стекните навику да воду пијете уз друга пића

Када седите у кафићу, увек уз пиће које наручите наручите и воду, тако ћете такође створити навику да увек воду имате при руци, а и засигурно ћете је попити када је већ наручена.

Прочитајте још: Најбоље време за десерт: Правило "20 минута"

5. Понесите воду и кад идете на спавање

Требло би да стално имате флашу воде поред кревета. Сви се будимо дехидрирани а рехидратација је јако битна за енергију, продуктивност и концентрацију за дан који следи а и сваки следећи.

БОНУС ВИДЕО:

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.