· · Коментара: 0
ЗДРАВ ЖИВОТ

ПЕТ БРОЈЕВА вашег срца које морате знати!

Здравље главног мишића у нашем телу кључно је за све друге активности

1605656601_doktor.jpg
Фото: Pixabay

Познавање само неколико кључних показатеља може пружити прилично тачну слику ваше тренутне кондиције и даће вам трајну мотивацију за одржавање здравих срчаних бројева и побољшање оних мање здравих.

Прочитајте још: Банане лече депресију и анемију, а знате ли шта се деси ако поједете бар ДВЕ ДНЕВНО?

Постоји пет кључних ствари које треба пратити како бисте знали своје бројеве, односно како бисте сачували идеално здравље вашег срца.

Прочитајте још: Банане лече депресију и анемију, а знате ли шта се деси ако поједете бар ДВЕ ДНЕВНО?

Колико корака практикујете дневно

Пуно кретање побољшава сваку другу меру здравља срца и ризик од болести. Због тога често се препоручује ходање до 10.000 корака дневно или скоро 7 километра. Још једно основно правило је вежбање 150 минута недељно.

Прочитајте још: Лековима је истекао РОК ТРАЈАЊА: Шта никако не смета да радите


Фото: Depositphotos

Крвни притисак

Висок крвни притисак или хипертензија нема симптоме, већ се може открити само мерењем. Резултат од 120/80 је оптималан, а 140/90 је нормалан за већину људи. Већа очитавања значе да артерије не реагују тачно на силу крви која гура зидове артерија, директно повећавајући ризик од срчаног или можданог удара.

Ваш холестерол који није ХДЛ

Прочитајте још: Испробајте 5 јутарњих ритуала које раде најуспешнији људи на свету

То је ваше укупно очитавање холестерола минус ваш ХДЛ холестерол, мера масти у крви која може сузити и зачепити артерије у срцу. Ниже је боље. Циљајте на резултат нижи од 130mg/dL или, ако имате висок ризик од срчаних болести, нижи од 70–100 mg/dL.

Шећер у крви

Висок шећер у крви повећава ризик од дијабетеса, који оштећује артерије. У ствари, дијабетес типа 1 и типа 2 су међу најштетнијим факторима ризика за кардиоваскуларне болести.

Прочитајте још: ТРОПСКЕ СУЗЕ лече грло, несаницу и ИМПОТЕНЦИЈУ (РЕЦЕПТИ)

Колико сати сна имате ноћу

Иако не постоји један „прави“ одговор за све, доследно што већи број сати дугорочно помаже у смањењу ризика од срчаних болести. Већина људи треба да спава шест до осам сати ноћу.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.