· · Number of comments: 0
савет

Пет знакова који упућују на недостатак сна, а које не би требало да занемарујемо

Недостатак сна делује на органзам и више него што се мисли, од физичког до психичког здравља

1659517251_alarm-clock-ge7fcab303_1280.jpg
Фото: Ата имагес

У толико активној свакодневници осећамо да уколико смањимо количину сна можемо више ствари да урадимо. Ипак, сан би требало да буде предност.

Сан од најмање седам сати је витални покретач сваког физиолошког система у људском телу. Када смо неиспавани, што је према истраживањима више од једне трећине одраслих, наше здравље и благостање пате на безброј начина.

Прочитајте још: Како бисте ви реаговали? Жена доживела ИЗНЕНАЂЕЊЕ када је на прозору угледала ЊЕГА приликом буђења (ВИДЕО)

Знакови да вам треба више сна

Мањак лепог расположења

Спавање и емоционално здравље су дубоко повезани. Према статистичким подацима са Харвардске медицинске школе, пацијенти са анксиозношћу и депресијом чешће пријављују хроничну несаницу. Чак и краткорочни, делимични губитак сна може негативно да утиче на расположење.

- Ако сте неиспавани, подложнији сте нервози, раздражљивости и могућношћу да се носите са стресом - каже др Лорен Хејл, професор на програму јавног здравља на Универзитету Стонибрук, пише Реал Симпле.

Опадање продуктивности

Хронична депривација сна може негативно да утиче на наше способности да расуђујемо, фокусирамо се, па чак и проналазимо праве речи да опишемо једноставне ствари. Често верујемо да је апсолутно неопходно да останемо будан до касно завршавајући посао или учење, али испоставило се да је прекид рада на време да бисте добро наспавали генерално најбољи начин за побољшање продуктивности и перформанси у целини.

Ваша тежина варира

Велика студија Висцонсин Слееп Цохорт показала је да људи који спавају мање од шест сати сваке ноћи имају већу вероватноћу да буду гојазни. Ова група показује смањене нивое хормона лептина који сузбија апетит, заједно са повишеним нивоима хормона грелина који стимулише глад. Када смо преуморни, чешће посежемо за више грицкалица.

Прочитајте још: Због овога се БРЖЕ ГОЈИТЕ: ЈУТАРЊЕ НАВИКЕ због којих добијате на килажи

Лоше стање коже

Црвене, натечене очи, тамни подочњаци један су од показатеља да мало спавате. Чак и мале количине недостатка сна могу да утичу на ваш изглед.

Постајете поспани током дана

Ово је један од знакова недостатка сна који је поприлично очигледан. Осећај исцрпљености током дана је велика црвена застава да не спавате довољно.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.