· · Number of comments: 0
TOP-FORMA

Nakon svakog alkoholnog pića popijte ČAŠU VODE, a za to postoji dobar RAZLOG!

Dok radnim danima nekako uspevamo da kontrolišemo unos kalorija, subotom i nedeljom to se pretvara u nemoguću misiju. Opušten je um, a sa njim i apetit.

Depositphotos_26620127_s-2019.jpg
Foto: Depozitfoto

Previše testa, slatkiša i pića, a premalo kretanja, vrlo brzo donose bolno suočavanje sa poteškoćom da uskočimo u farmerke koje su nam još do juče bile komotne. Da se to ne bi događalo, neophodno je napraviti plan ishrane i, naravno, odlučiti da ga se pridržavamo i pred najvećim iskušenjima.

Pročitajte još: Ukoliko imate hemoroide, melemi ovih biljaka će vam pomoći da NE IDETE NA OPERACIJU

Televizor

Za početak, prestanite da jedete ispred TV. Omiljenu poslasticu, umesto da jedete direktno iz ambalaže, servirajte u činiju. A ako jedete van kuće, nastojte da u restoranu naručite manju porciju ili, ako je velika, da je podelite sa osobom sa kojom ste došli.

Ovo stvara veliki stomak Foto: Depozitfoto

Grickalice

Zaboravite na grickalice, a to je najlakše učiniti ako ih uopšte nemate u kući. Umesto toga, potrudite se da, u trenucima kada vas van vremena predviđenog za obrok spopadne želja za hranom, na stolu imate činiju svežeg voća, a u frižideru grčki jogurt koji obiluje proteinima.

Evidencija

Zapisujte šta, kada i zašto jedete i pijete tokom vikenda. Budete li zabeležili i šaku čipsa pojedenu u prolazu, znaćete koje kalorije su vas koštale vitkosti i kasnije ćete nastojati da to izbegnete.

Ako beležite sve što pojedete tokom dana - bićete zgranuti svojim ponašanjem.

Važno je i da ustanovite šta su okidači zbog kojih posežete za određenim namirnicama. Zapitajte se da li vam je, dok gledate popodnevni film, neophodna činija kokica ili sladoled iz zamrzivača. Kad jednom uočite obrasce koji vas podstiču na prejedanje, preduzmite korake da ih izbegavate.

Pročitajte još: Nije isto imate li 20 ili 60: Pročitajte JELOVNIK koji odgovara vašim godinama

Alkohol

Stručnjaci za zdravu ishranu savetuju i da ograničite unos alkoholnih pića. Preporučuju da popijete najviše dva i da, posle svakog, popijete čašu vode. Na taj način ne samo da ćete uneti manje kalorija, već ćete i smanjiti šansu da jedete više nego što je potrebno, budući da pojedina pića otvaraju apetit.

Vikend
Nemojte vikende da doživljavate kao jedinu šansu za uživanje u omiljenoj hrani. Ako neko jelo u kojem najviše uživate budete konzumirali tokom nekog radnog dana, shvatićete da ste subotom i nedeljom manje željni omiljenih poslastica.

Kretanje

I, na kraju, podrazumeva se da bi i vikendom trebalo da budete aktivni, možda ne istim intenzitetom kao radnim danima, ali svakako nastojte da vam se kretanje ne svodi na relaciju kuhinja-sofa i obrnuto.

Uvek dajte prednost hodanju umesto prevozu.

Prošetajte se sa prijateljem, vozite bicikl, uradite kod kuće najjednostavnije vežbe koje praktikujete i u teretani... I posle nekoliko meseci stanite na vagu. Bićete zadovoljni brojkom na kojoj se zaustavila crvena kazaljka.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.