· · Number of comments: 0
FORMA

Trening pre prvog obroka efikasnije sagoreva masnoće, a OVE VEŽBE će vam pomoći u tome

Da biste sprečili da se višak kalorija gomila oko stomaka, butina i stražnjice, predlažemo da svakog drugog dana radite ove vežbe

dr-vezbeDeposit_620x0.jpg
Foto: Depozitfoto

Ukoliko želite da prebrodite zimu bez viška kilograma, savet je da redovno vežbate, bez obzira na vremenske prilike. Ali bitno je da vežbe izvodite praznog stomaka, odnosno pre doručka. Dokazano je da trening pre prvog obroka efikasnije sagoreva masnoće. Na ovaj način ostaćete u dobroj formi i sa optimalnom težinom.

Pročitajte još: Ne budite lenji! Evo kako da i u izolaciji ostanete u formi i zategnete telo

Podizanje noge u stranu

Zauzmite širi raskoračni stav sa rukama oslonjenim na bokove. Iz tog položaja spustite se u čučanj. Zadržite se u tom položaju kratko, pa prilikom podizanja desnu nogu pomerite što više u stranu. Vratite se u početni položaj, spustite se u čučanj, pa prilikom vraćanja u uspravni položaj podignite levu nogu u stranu. Uradite 16 naizmeničnih ponavljanja.

Redovno vežbajte
Redovno vežbajte

Na vrhovima prstiju

Izdahnite vazduh i podignite se na vrhove prstiju, podižući i ruke uvis. Napnite trbušne mišiće i mišiće zadnjice, da biste održali ravnotežu.

Podizanje bokova

Lezite na leđa, ispružite ruke pored tela i savijte noge, tako da su oba stopala na podlozi.

Svaka vežba se radi po 16 naizmeničnih ponavljanja.

Izdišući vazduh napnite mišiće trbuha i stražnjice i podignite bokove od podloge. Ostanite tako 15 sekundi, a potom se polako vratite u prvobitan položaj. Ponovite vežbu od osam do 10 puta.

Čučanj uza zid

Oslonite se leđima na zid. Opustite ramena i izdužite vrat. Spustite se klizeći niza zid u čučanj, tako da butine i potkolenice budu pod uglom od 90 stepeni. Ruke su opuštene, pored tela. Izdišući podignite ruke ispred sebe sa dlanovima okrenutim nadole, istovremeno se spustite malo niz zid, da biste intenzivirali rad prednjeg mišića butine. Ostanite u tom položaju desetak sekundi, a potom se uspravite. Ponovite pet puta.

Pročitajte još: Uz pomoć KRATKIH VEŽBI oblikujte butine i ruke, a za nekoliko dana primetićete NEVEROVATNU PROMENU

Skok iz čučnja

Stanite u široki raskoračni stav sa prstima stopala okrenutim ka spolja. Ruke oslonite na bokove. Pete odignite od poda pa se spustite u čučanj. Iz čučnja skočite uvis. Vodite računa o tome da pažljivo doskočite na vrhove prstiju da se ne biste povredili. Uradite 10 brzih skokova.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.