· · Komentara: 0
PRAVILNA ISHRANA

Tri razloga zbog kojih ste GLADNI čak i odmah nakon jela

Da li se i vama dogodilo da ste nekada gladni tek nakon što ste završili sa obrokom?

1611788758_sendvic.jpg
Foto: Pixabay

Preterano prejedanje ili poriv da nakon obroka opet jedete može loše uticati ne samo na vašu liniju nego i na vaše zdravlje, posebno ako u tim trenucima birate nezdravu hranu.

Pročitaje još: NE RADITE TO: Izgladnjivanje je OPASNO, ali i BESKORISNO

Postoji više razloga zbog kojih osećamo glad vrlo brzo nakon što smo jeli, a mi smo izdvojili samo tri najčešća uzroka. Kada budete svesni razloga, moći ćete i da preduzmete potrebne korake da ih se rešite.

Konzumiranje hrane bogate vlaknima rešiće vas osećaja gladi, ali i pomoći ako imate problema sa probavom, povišenim šećerom, krvnim pritiskom i holesterolom.

Izbegavate zeleno povrće

Ukoliko zeleno povrće nije deo vaših obroka, onda nemojte biti iznenađeni ako jedete 10 puta dnevno. Zeleno povrće bogato je vlaknima, a nedostatak vlakana može uzrokovati preteranu glad. Konzumiranje hrane bogate vlaknima rešiće vas osećaja gladi, ali i pomoći ako imate problema sa probavom, povišenim šećerom, krvnim pritiskom i holesterolom.

Foto: Depozit

Pročitajte još: Najlakša DIJETA na planeti: Pratite ritam ZEMLJE (2 DEO)

Ne konzumirate dovoljno proteina

Osim što je konzumiranje proteina dobro za izgradnju mišića, proteini su idealni i za one koji pokušavaju smanjiti unos hrane kako bi izgubili suvišne kilograme. Proteini se sporije razgrađuju i zato nas duže drže sitima, zbog čega je bitno da ih jedete u dovoljnim količinama. 

Pročitajte još: Mesečeva DIJETA za januar: Gladni JEDAN DAN nedeljno i kilogrami se tope!

Jedete previše šećera

Jednako kao i alkohol, cigarete ili narkotici i šećer stvara zvisnost. Zbog toga nije nimalo čudno ako osećate glad samo nekoliko minuta nakon što ste pojeli nešto slatko. Ako želite da smanjite želju za slatkišima, onda ćete morati da smanjite unos šećera. Šećer dovodi do gojaznosti, uzrokuje propadanje zubi, a posledica preteranog unosa može biti i dijabetes tipa 2.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.