· · Коментара: 0
ПРАВИЛНА ИСХРАНА

Три разлога због којих сте ГЛАДНИ чак и одмах након јела

Да ли се и вама догодило да сте некада гладни тек након што сте завршили са оброком?

1611788758_sendvic.jpg
Фото: Pixabay

Претерано преједање или порив да након оброка опет једете може лоше утицати не само на вашу линију него и на ваше здравље, посебно ако у тим тренуцима бирате нездраву храну.

Прочитаје још: НЕ РАДИТЕ ТО: Изгладњивање је ОПАСНО, али и БЕСКОРИСНО

Постоји више разлога због којих осећамо глад врло брзо након што смо јели, а ми смо издвојили само три најчешћа узрока. Када будете свесни разлога, моћи ћете и да предузмете потребне кораке да их се решите.

Конзумирање хране богате влакнима решиће вас осећаја глади, али и помоћи ако имате проблема са пробавом, повишеним шећером, крвним притиском и холестеролом.

Избегавате зелено поврће

Уколико зелено поврће није део ваших оброка, онда немојте бити изненађени ако једете 10 пута дневно. Зелено поврће богато је влакнима, а недостатак влакана може узроковати претерану глад. Конзумирање хране богате влакнима решиће вас осећаја глади, али и помоћи ако имате проблема са пробавом, повишеним шећером, крвним притиском и холестеролом.

Фото: Депозит

Прочитајте још: Најлакша ДИЈЕТА на планети: Пратите ритам ЗЕМЉЕ (2 ДЕО)

Не конзумирате довољно протеина

Осим што је конзумирање протеина добро за изградњу мишића, протеини су идеални и за оне који покушавају смањити унос хране како би изгубили сувишне килограме. Протеини се спорије разграђују и зато нас дуже држе ситима, због чега је битно да их једете у довољним количинама. 

Прочитајте још: Месечева ДИЈЕТА за јануар: Гладни ЈЕДАН ДАН недељно и килограми се топе!

Једете превише шећера

Једнако као и алкохол, цигарете или наркотици и шећер ствара звисност. Због тога није нимало чудно ако осећате глад само неколико минута након што сте појели нешто слатко. Ако желите да смањите жељу за слаткишима, онда ћете морати да смањите унос шећера. Шећер доводи до гојазности, узрокује пропадање зуби, а последица претераног уноса може бити и дијабетес типа 2.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.