· · Коментара: 0
дијета

Воће и поврће које можемо да једемо у КЕТО ИСХРАНИ

Јеловник кето дијете се по правилу састоји од тек 5 до 10 процената угљених хидрата, јер је акценат на масноћама.

1638951451_shutterstock_143668231.jpg
Фото: Схуттерстоцк

Постоје разне врсте воћа и поврћа које се уклапају у овај план, иако садрже шећере. Чинија боровница, на пример, садржи оквирно 18 г угљених хидрата од дозвољених 20. У наставку откријте добре алтернативе, уз сва појашњења која су вам потребна.

Воће и поврће за кето дијету

Авокадо

Испитивања показују да пола авокада не само да има минимум угљених хидрата, већ и 15 г добрих масти. Стога, препоручује се за припрему шејка, али са мером.

Маслине

Десетак комада маслина обезбеђује 3 г масти, и упола мање угљених хидрата. Познато је да су богате сољу, што је још једна њихова предност.

Прочитајте још: Ротациона ДИЈЕТА за ДЕЦЕМБАР: Сезона слава вам неће моћи ништа! (САТНИЦА)

Кокос

Пола ренданог кокоса једнако је 13 г масти, и свега 2,5 г угљених хидрата. Но, важно је знати да ово воће у продаји често поприма заслађену ноту, те пажљиво бирајте или купујте цео и сами одвојте пулпу.

Купине

Четвртина порције ове намирнице у просеку садржи 2 г влакана, што даље значи 1,5 г чистих угљених хидрата. Ово је надамо се довољно да је уврстите у јогурт за доручак.

Малине

И у случају овог бобичастог воћа препоручује се исти дневни унос. Малине можете додати у салату, или их умутити у слатку повлаку, и појести здравији десерт.

Јагоде

Тренутно није сезона свежих јагода, али када јесте четвртина шоље овог воћа може чинити 10 процената дозвољене дневне дозе угљених хидрата, ако се свеукупно ограничимо на 20 г.

Парадајз

Сви већ знате да је, без обзира на укус, парадајз заправо воће. Но, нас занима његова нутритивна вредност, а у пола порције чери варијанте налази се 2 г угљених хидрата.

Прочитајте још: Како да одолимо? Трикови помоћу којих можемо да одржимо здраве навике током празника

Лимун

Наравно, ова намирница се не препоручује у свом основном облику, већ као додатак води или чају. Неколико капи лимуна садржи занемарљиву количину једињења о којима данас говоримо, тек пола грама.

Рабарбара

Рабарбара подсећа на целер, али у овом случају једу се само стабљике. Иста грамажа као за лубеницу садржи 4,5 г угљених хидрата. Ако немате идеју како је можете употребити, размишљајте у правцу супа или прилога уз рибу.

 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.