· · Komentara: 0
dijeta

Voće i povrće koje možemo da jedemo u KETO ISHRANI

Jelovnik keto dijete se po pravilu sastoji od tek 5 do 10 procenata ugljenih hidrata, jer je akcenat na masnoćama.

1638951451_shutterstock_143668231.jpg
Foto: Shutterstock

Postoje razne vrste voća i povrća koje se uklapaju u ovaj plan, iako sadrže šećere. Činija borovnica, na primer, sadrži okvirno 18 g ugljenih hidrata od dozvoljenih 20. U nastavku otkrijte dobre alternative, uz sva pojašnjenja koja su vam potrebna.

Voće i povrće za keto dijetu

Avokado

Ispitivanja pokazuju da pola avokada ne samo da ima minimum ugljenih hidrata, već i 15 g dobrih masti. Stoga, preporučuje se za pripremu šejka, ali sa merom.

Masline

Desetak komada maslina obezbeđuje 3 g masti, i upola manje ugljenih hidrata. Poznato je da su bogate solju, što je još jedna njihova prednost.

Pročitajte još: Rotaciona DIJETA za DECEMBAR: Sezona slava vam neće moći ništa! (SATNICA)

Kokos

Pola rendanog kokosa jednako je 13 g masti, i svega 2,5 g ugljenih hidrata. No, važno je znati da ovo voće u prodaji često poprima zaslađenu notu, te pažljivo birajte ili kupujte ceo i sami odvojte pulpu.

Kupine

Četvrtina porcije ove namirnice u proseku sadrži 2 g vlakana, što dalje znači 1,5 g čistih ugljenih hidrata. Ovo je nadamo se dovoljno da je uvrstite u jogurt za doručak.

Maline

I u slučaju ovog bobičastog voća preporučuje se isti dnevni unos. Maline možete dodati u salatu, ili ih umutiti u slatku povlaku, i pojesti zdraviji desert.

Jagode

Trenutno nije sezona svežih jagoda, ali kada jeste četvrtina šolje ovog voća može činiti 10 procenata dozvoljene dnevne doze ugljenih hidrata, ako se sveukupno ograničimo na 20 g.

Paradajz

Svi već znate da je, bez obzira na ukus, paradajz zapravo voće. No, nas zanima njegova nutritivna vrednost, a u pola porcije čeri varijante nalazi se 2 g ugljenih hidrata.

Pročitajte još: Kako da odolimo? Trikovi pomoću kojih možemo da održimo zdrave navike tokom praznika

Limun

Naravno, ova namirnica se ne preporučuje u svom osnovnom obliku, već kao dodatak vodi ili čaju. Nekoliko kapi limuna sadrži zanemarljivu količinu jedinjenja o kojima danas govorimo, tek pola grama.

Rabarbara

Rabarbara podseća na celer, ali u ovom slučaju jedu se samo stabljike. Ista gramaža kao za lubenicu sadrži 4,5 g ugljenih hidrata. Ako nemate ideju kako je možete upotrebiti, razmišljajte u pravcu supa ili priloga uz ribu.

 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.