· · Коментара: 0
дијета

Пет кључних правила сваке дијете: Придржавајте их се ако желите брзо, здраво и трајно да изгубите килограме

Да бисте успешно скинули килограме и били сигурни да се неће вратити морате да следите правила

1647440942_gubitak-kg.jpg

Прва асоцијација већине нас када неко спомене долазак сунчаних и топлијих дана јесте "морам да смршам". Током хладнијег периода и празника за нама конзумирали смо тежу и маснију храну, а сад је време да скинемо вишак килограма.

Међутим, да бисте изгубили на тежини никако не смете да једете минимално, а вежбате много више. Баланс је кључна ствар и најбољи наћин за губитак килограма јесте да не исцрпљујете свој организам, очекујући брзе резултате.

1. Не прескачите оброке

Прескакање оброка може довести до контраефекта. Многе студије су показале да прескакање доручка може да доведе до појаве гојазности. Доручак треба да вам буде обилан, док други оброци треба да буду што лаганији и мањи. Кључна ствар је да се не изгладњујете и да не уносите толико мале количине хране које нису довољне организму за оптимално функционисање.

Прочитајте још: Ако сте алергични на ГЛУТЕН обрадите пажњу на ове намирнице: Какву храну би требало да купујете?

2. Не заборавите да бројите

Ово правило подразумева да увек имате на уму колико сте појели и унели калорија. Ако сте јели салату, морате да водите рачуна о дресингу или ако сте пили кафу, морате да водите рачуна о млеку, шећеру и другим стварима које имају већу калоријску вредност. 

3. Редовна хидратација

Наш мозак често меша глад и жеђ, тако да уношењем доовљне количине воде смањујете могућност да се то догоди. Осим тога, чак иако не осећате жеђ, битно је да уносите око 2л течности дневно. Вода ће убрзати метаболизам, али и обезбедити да ваше ћелије нормално функционишу.

4. Не избацујте угљене хидрате

Угљени хидрати су неопходни вашем организму јер обезбеђују енергију потребно за функционисање. Житарице од целог зрна само су један од пример здравих угљених хидрата. Тестенина од целе пшенице је једноставан начин да повећате садржај влакана која ће вам помоћи да се дуже осетите ситим, побољшате здравље пробаве и смањите ризик од болести као што је дијабетес типа 2. Међутим, нутриционисти тврде да је здравија опција јести хладну тестенину.

Прочитајте још: ИДЕАЛАН НАПИТАК од само 2 намирнице: Убрзава метаболизам, чува срце и желудац

5. Без изгладњивања

Свесно уношење минималне количине хране може опасно нашкодити вашем здрављу. Губитак тежине на овај начин је нездрав и неефикасан и најлакши начин да вам се килограми врате.

Бонус видео:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ 

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.