· · Коментара: 0

ОВАЈ РЕЖИМ за 10 дана ДОВОДИ ДО редуковања телесне тежине: Смршајте уз поврће и месо - МЕНИ

Две главне групе намирница за ефикасан губитак килограма су поврће и месо

1656254781_louis-hansel-dsT5LGzEuzE-unsplash.jpg
Пхото: Унспласх

 

Дакле, уколико желите за 10 дана да изгубите три килограма, за сваки оброк две трећине тањира напуните поврћем, а једну трећину протеином по жељи - месо, риба, јаја или соја.

Да бисте постигли оптималне резултате ограничите порцију протеина на 80 грама по оброку - једите немасно бело месо печено с минимално масноће, рибу богату омега 3 масним киселинама или вегетаријанске замене за месо, а остатак тањира прекријте укусним краставцима, шаргарепом, парадајзом, целером, блитвом, купусом или другом сезонском намирницом.

Пхото: Унспласх

Пошто ослабите, у исхрану укључите различите групе намирница, али поштујте калоријска ограничења и нећете више кубурити са вишком килограма. 

ПОНЕДЕЉАК

  • Доручак: кајгана од три јаја и три краставца салатара
  • Ужина: парадајз са мало сира
  • Ручак: рибљи филе са 200 г бареног кромпира
  • Вечера: 80 г пилетине на жару, салата од парадајза и 50 г хлеба

УТОРАК

  • Доручак: салата од парадајза и 150 г младог сира
  • Ужина: два краставца
  • Ручак: грашак са пилетином, салата од младог лука и парадајза
  • Вечера: салата од барене бораније зачињена маслиновим уљем и белим луком и пилетина на жар

СРЕДА

  • Доручак: два кувана јаја и поврће по жељи, 30 г хлеба
  • Ужина: парадајз салата
  • Ручак: парче бифтека, млади лук и зелена салата
  • Вечера: рибљи филе и салата од поврћа по избору

ЧЕТВРТАК

  • Доручак: домаћа рибља паштета, два парчета интегралног хлеба и салата од парадајза са маслиновим уљем
  • Ужина: свежа шаргарепа
  • Ручак: риба по избору с бареним прокељом
  • Вечера: пастрмка на жару и салата од краставца

ПЕТАК

  • Доручак: кајгана и салата од парадајза, 30 г хлеба
  • Ужина: пола авокада
  • Ручак: спанаћ с пилетином на жару
  • Вечера: зелена салата са туњевином и младим луком

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.