· · Komentara: 0
JUTARNJI RITUALI

Ukoliko želite savršen dan, najbolje je da vam jutro počne ovako

Kako biste imali lep i uspešan dan, veoma je važno kako ga započinjete

1608748566_Depositphotos_63656257_s-2019.jpg
Foto: depositphotos

Psiholog Bendžamin Hardi, odlučio je da pomogne ljudima, kako bi im dan započeo vedro, nasmejano i uspešno. On je sastavio spisak stvari koje trebate da uradite kada ustanete.

Pročitajte još: Prirodom do prevencije srčanih oboljenja: Čajevi koji mogu da pomognu

Život u današnje vreme je pun stresa i briga, a ukoliko ste uz to i roditelj, onda je sve još napornije. Međutim, menjanjem jutarnje rutine uspećete da se osećate svežije i opuštenije u danu koji vas čeka.

Spavanje

Spavanje je vitalna funkcija neophodna čoveku baš kao što su i hrana, voda i vazduh, međutim, uprkos tome, većina ljudi ne spava dovoljno. Zdrava količina sna utiče na mnoge stvari, kao što su bolje pamćenje, duži život, povećanje koncentracije, smanjenje stresa i još mnogo, mnogo toga. Zato, lezite na vreme, i spavajte najmanje sedam sati.

Foto: despositos

Meditacija

Meditaciji može značajno da pomogne u sticanju pozitivnog stava, vere, smirenosti i vedrine, a najbolje vreme da meditirate je upravo nakon buđenja. Čovek je poput magneta. Ukoliko ste zahvalni na onome što imate, vi ćete u svoj život privući još mnogo lepih i pozitivnih stvari. Zahvalnost je ključ uspeha, pa se zato budite nasmejani i zahvalni.

Fizička aktivnost

Uprkos bezbrojnim naučnim dokazima da je fizička aktivnost neophodna za zdrav život, samo jedna trećina Amerikanaca starosti od 25 do 64 godina redovno praktikuje neku fizičku aktivnost. Ako želite da budete zdravi, srećni i produktivni u toku celog dana, uvrstite naviku redovne fizičke aktivnosti u svoj život. Nakon što ustanete uradite par laganih vežbi, a dovoljno je da uradite i vežbe istezanja.

Foto: despositos

Unesite najmanje 30 grama proteina

Donald Lajman, nutricionista na Univerzitetu i Ilionisu, savetuje da bi za doručak svako od nas trebalo da unose najmanje 30 grama proteina i to pola sata nakon buđenja. Hrana bogata proteinima čini da budemo siti duže od ostalih namirnica, a takođe i održava nivo šećera u krvi stabilnim. Za ljude koji izbegavaju mlečne proizvode, meso i jaja, postoji nekoliko biljaka bogatih proteinima, kao što su mahunarke, povrće, orašasti plodovi i semenke.

Tuširajte se hladnom vodom

Izloženost hladnoj vodi jača imunitet, poboljšava cirkulaciju, smanjuje depresiju, stimuliše gubitak kilograma, pospešuje rad limfniih žlezda, ali i povećava nivo energije, koji je svakome potreban i to na početku dana. Možda će vam u početku biti čudno i strašno, ali brzo ćete se navići, a čim vam pređe u naviku, primetićete promene na bolje.

Ukoliko postoje stvari koje radije ne biste obavili ili vas mrzi da ih obavite, predstavljaju vam napor, morate da znate da će vas sačekati i sledećeg jutra. Izbegavanjem nećete postići ništa, a najbolje vreme da bilo kakvu krupniju stvar rešite je upravo jutro.

Pročitajte još: Hladni, osećajni ili odani? Šta KRVNA GRUPA kaže o tome kakvi smo u ljubavi?

Slušajte muziku ili čitajte knjige koje podižu raspoloženje

Veliki broj ljudi smatra da muzika može imati velikog udela u podizanju raspoloženja, a isto je i sa knjigama. Ako nakon buđenja odvojite bar 15-30 minuta na neki pozitivan sadržaj, to će se i te kako odraziti na vaše raspoloženje tokom dana, a ukoliko to praktikujete svakog dana imaće i dugoročne efekte.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.