· · Komentara: 0
dijeta

Ovo povrće može vam značajno pomoći da smršate: Puno je vlakana i vitamina C, idealno za gubitak masti

Uvrstite ga u jelovnik

1649252296_cook-gcfdc7b87e_1280.jpg
Foto: Pixabay

Striktne i rigorozne dijete mogu biti dosta rizićčne po zdravlje i doneti više štete od koristi. Izgladnjivanje daje kratkoročne rezultate, a preskakanje obroka može imati kontraefekat. Nutricionisti zato savetuju izbalansiranu ishranu koja će uključivati raznovrsne namirnice. Ishrana koja uključuje dosta svežeg voća i povrća doprineće da se bolje osećate i izgledate.

A povrće koje će vam pomoći da skinete nepotrebno salo je - paprika! Paprika sadrži dosta vode, ali i vlakna koja su preko potrebna digestivnom traktu. Pored toga, konzumiranje ovog povrća može ubrzati vaš metabolizam. Ono obiluje vitaminima A i C, kalijumom, govžđem i pomenutim vlaknima. Pored toga, ova namirnica spada u niskokalorične, pa bez ikakve griže savesti možete je jesti.

Pročitajte još: Šest zanimljivih saveta koji vam mogu pomoći da izgubite masnoću sa stomaka

Vitamin C preko je potreban našem organizmu, a jedna šolja crvene paprike sadrži čak 190 miligrama ovog važnog vitamina. Primera radi, to je duplo više od preporučene dnevne doze za odrasle osobe. Nedavno sprovedena istraživanja su pokazala da se može sagoreti i do 25%  više masti ukoliko jedu hranu bogatu vitaminom C i istovremeno upražnjavaju fizičku aktivnost

Kada je reč o boji paprike, ona ne predstavlja pokazatelj velike razlike u kalorijskoj vrednosti. Ali to može biti pokazatelj drugih stvari. Recimo, narandžasta paprika je dobar izvor antioksidansa luteina, za koji se smatra da smanjuje upalne procese u organizmu. S druge strane, crvena paprika je sjajan izvor beta-karotena koji je savršen za zdravlje očiju.

Pročitajte još: Vežbe za KANCELARIJSKIM STOLOM: Predugo sedenje je OPASNO, dok ste na poslu praktikujte OVE VEŽBE!

Papriku možete spremini na stotine načina - možete je napuniti, ispeći, izdinstati itd. Ali, najzdavija opcija jeste da je jedete svežu. Možete je ubaciti u salatu ili jesti zajedno sa humusom ili paradajz sosom.

U svakom slučaju, imate više nego dovoljno razloga da je uvrstite u svakodnevni jelovnik!

Bonus video:

 

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUK 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.