· · Коментара: 0
ЗДРАВЉЕ КОЖЕ

Три фантастична ТРИКА за млађу, здравију и лепшу кожу

На кожи се испољавају сви негативни утицаји из спољне средине као што су: свакодневни стрес, загађење, неправила и нередовна исхрана.

1604403986_Depositphotos_11548948_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Здравље коже повезано је са здрављем целог тела, а на њен изглед утичу бројна психичка и физичка стања организма: од депресије па до рада црева и имунитета. Дерматолог др Кеира Бар објаснила је за један научни часопис на шта све морамо обратити пажњу када је здравље коже у питању.

1. Дисање

На кожи се одражавају сва наша расположења, каже др Бар, а упале и друга непожељна стања често су резултат стреса и негативног размишљања.

Прочитајте још: У кухињи се налази САВРШЕН тоник за све типове КОЖЕ

И кожи је потребно опуштање!

- Као и мозак и кожа производи хормоне стреса због чега јој је исто потребно опуштање. Зато у своју вечерњу рутину, док се умивате или наносите серум, барем на кратко укључите и правилно и смирено дисање: тако ћете обновити нервни систем - каже др Бар.

Фото: Депозит

2.  Физичка активност и вежбање

Према др Бар, многи видљиви знакови старења резултат су оксидативног стреса који се догађа унутар наших ћелија,  тачније у делу званом митохондрија. 

Прочитајте још: ЗА ДОБАР ПОЧЕТАК ДАНА: Савршена дневна нега у само неколико корака

Све је боље од седења!
Фото: Депозит

- Студија из 2015. године показала је да се са вежбањем у организму производе хемијска једињења који стимулишу функцију митохондрија и побољшавају прокрвљеност ткива коже. Због тога је код испитаника у само три месеца интензивног вежбања дошло и до смањења набораности коже - каже др Бар и саветује да на било који начин будемо физички активни.

Прочитајте још: ПОКРИЈТЕ ДУБОКЕ БОРЕ: Ево како се шминкају очи после педесете (ФОТО/ВИДЕО)

3. Храна за здраву кожу

Према др Бар, и храна битно утиче на све што се догађа у организму - од расположења преко имунитета - па тако и на кожу.  

- Бирајте намирнице које садрже много антиоксиданата, које су противупалне и имају мало шећера - закључује и предлаже воће и поврће с већим процентом Ц и Е витамина, попут рајчице, лиснатог зеленог поврћа, батата и тиквица.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.