· · Number of comments: 0
saveti

Muči vas anksioznost: Četiri saveta koji vam mogu pomoći da izađete na kraj sa njom

Trikovi i saveti koji vam mogu biti od velike pomoći

1647770574_anksii.jpg
Foto: Pixabay

Anksioznost danas pogađa sve više ljudi. Ovo stanje bi bilo najpoželjnije i najadekvatnije da prevaziđete uz pomoć profesionalnog i školovanog lica. Postoje različite metode koje se primenjuju u terapiji. Ali, možete probati i određene vežbe koje vam mogu pomoći da umanjite osećaj anksioznosti  u stresnom trenutku.

1. Meditacija

Meditacija je postala sastavni deo života mnogih jer pomaže u smanjivanju tenzije i stresa i u poboljšanju fokusa i koncentracije. Prilikom meditacije, jako je važna kontrola disanja jer pomaže da se telo i um umire. LJudi meditiraju na različite načine - sedeći, ležeći, dok neki vole da šetaju dok meditiraju.

Pročitajte još: Tri načina da brže pobedite NESANICU: Za početak čitajte ovaj žanr

2. Pozovite prijatelje

Svaki problem je lakši kada se podeli. Čim osetite da vas obuzima osećaj anksioznosti pozovite prijatelje. Oni će vam pomoći da mnogo realnije sagledate situaciju - podsetiće vas da je realni problem mnogi manji od onog koji ste  kreirali u svojoj glavi. Prijatelji mogu zajedno sa vama da sagledaju okolnosti i situaciju što vam, u tom trenutku, može dosta značiti.

3. Disanje

Usredsređivanje na disanje može značajno pomoći kod smirivanja bujice misli. Jedan od stručnjaka, predložio je sledeći metod: udahnite polako kroz nos i paralelno brojite do 4, zatim zadržite dah 7 sekundi, a potom 8 sekundi izdišite na usta. Ovo disanje se preporučuje 2 puta dnevno, a mnogi smatraju i da je korisno ukoliko patite od nesanice.

4. Prestanite da krivite sebe

Mnogo ljudi će okriviti sebe kad krenu da osećaju anksioznost. Ako krivite sebe i pitate se šta nije u redu sa vama i zašto ne možete da se izborite sa tim, osećaćete još veći intezitet straha i ogorčenosti. Ali nikada ne treba da smetnete sa uma da se mnogo njih bori sa istim osećajem kao i vi i da vas to ne definiše. Prihvatite taj osećaj bez lične krivice. Lakše ćete rešiti problem ukoliko prestanete da teretite i dodatno krivite sebe.  

Bonus video:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.